~ 0hmygameb0y ,

Alla inlägg under juli 2010

Av yakio Johansson - 10 juli 2010 17:25

Asså kan du inte bara sluta?!du e fan sjuk.

du kallar inte min syster kompis något eller kommenterar hennes hårfärg!

skaffa dig ett liv!

såna som dig kallar man fan fitta! och du som säger att du ska slå ner mig, det tror jag inte ;D du e så fucking feg att du inte vågar det!!

du skickar din bror med? hur jävla fegt är inte det?

ja skickar inte mina kompisar på dig? 

om du ska slå ner mig får du fan göra det utan dina fucking kompisar som ska slå ner mig om jag rör dig. det är du som är feg och skickar din bror på mig. Det är du som starta allt , allt har du fucking startat din fitta!

skaffa dig ett liv istället för att äta dig tjock på godis och chips!

lär dig banta fetto barn.

Av yakio Johansson - 10 juli 2010 02:53

---------------------------------------------


jag kommer ta mitt liv.
Du måste bara titta bort.
Stänga dörren. 
Sluta skrik.
Jag går nu.
Sch.
Var inte rädd pappa. 
Du har skriket kvar. 
Snälla, skrik inte. 


God natt pappa.
Jag ger mamma sällskap ikväll,
puss. 


---------------------------------------------


Pappa,
jag lovar att jag
ska äta allt du ger mig,

imorgon.

Varje dag.
Samma disskution.

" ÄT! "


Imorgon.
Imorgon.
Imorgon.
Imorgon. 
Imorgon.
Imorgon.
Imorgon.



Det slutar alltid lika dant.


Jag ska äta...

Men inte idag


---------------------------------------------


Du har gett mig så mycket,
och jag kommer aldrig kunna
ge dig något tillbaka.


Du gav mig hopp om att allting
skulle bli alright,
även fast det inte blev det.


Du lyckades på något sätt resa mig upp
efter varje gång jag föll,
och även fast jag stannade nere på det värsta,
lyckades du ändå göra ett halvfärdigt
trappsteg som jag inte orkat bygga klart.


Jag älskar allt du gett mig.



Slut aldrig att leva,
för du tillför ljus i så många liv
som du aldrig kunnat ana,

Tack. 


---------------------------------------------


Tom.
Värdelös.
Äcklig.
Skabbig.
Aneroxiabarn.

Ful.
Svag.
Smutsig.
Tjock.


Totalt onödig.

Så,
varför finns jag?


---------------------------------------------



Du var så sårbar,
som glas,
jag trodde att jag visste vem du var,
men du var så ömtålig,
varför förstod ingen?

din röst fyller mitt huvud varje dag,
och jag behöver dig för att 
lägga klart mitt puzzel,



jag
behöver
hitta
dig,
komma 
bort
till
landet
ingenstans
för
att
leta
efter
buren
du
är
inlåst
i



en fantasi som fyller mitt liv varje dag,
där prinsen räddar sin prinsessa,
där shrek hittar fiona,
där prinsessan kysser grodan,

något som aldrig funnits 


Jag blev till bitar,
gled i mellan dina fingrar,
ner,
Har någon sett mamma?
hon lyser starkast på himmeln,
den finaste stjärnan på hela himmeln,





och snart kommer jag lysa bredvid dig


---------------------------------------------


Så mycket ingen vet,
så mycket ingen ser,
hur världen rasar
samman framför mina ögon,
hur allt snurrar,
och i mina piruetter tappar jag allt,
som eldas i den lysande elden,
den lyser upp i skogen,
visar en smuttsigflicka som dansar
i en sliten vit klänning i väntan på att jag ska komma dit,
i väntan går jag i höga klackar i mossen,
där jag trillar i varje steg,

kastar en bommerang och väntar på att den ska återvända.

Sen förtsätter det om, och om igen.


---------------------------------------------


Jag fick låna en ynklig ängel
och du spred ljus i mitt
liv, varje dag, varje andetag 


men du försvann alldeles för tidigt,
från mig, bort




jag fick låna en liten ängel för en stund 


---------------------------------------------


värdelös



du sa det själv,
jag bara tar in det,
utan att säga emot,
för jag vet
att ingenting längre
kommer hjälpa,



men det var du 
som satte mig i
denna situationen från
början






Snälla,
kasta lite hårdare


---------------------------------------------


snön faller och med lättnad
smälter den mot asfalten,


and the day after was not as fortunate


snön ligger i högar,
pressas mot hennes späda kropp,
fryser allt till is,
minskar hennes styrka,
den är på deras sida,
den rinner innanför hennes tröja,
tårar som fryser till is,



tears falling from a poor girl's face


den sista snön trycks upp
i munnen och kommer inte ut igen,
täpper igen lungorna,
kväver flickan,
hon öppnar ögonen en sista gång, 
ser mördarnas ansikte,
hennes frusna tårar 
speglar sig i de skyldiga ögonen ovanför




she feels the snow for one last time
stänger ögonen,
tar ett andetag,




hon är fri


---------------------------------------------

Av yakio Johansson - 10 juli 2010 02:39

jag har ingen,
ingen att prata med,
ingen att dela allt med,
ingen att kunna söka tröst hos,
mina sår blöder,
mina tårar rinner,
mitt hjärta vill bara sluta slå.
mina lungor orkar inte med,
jag bryts ner sakta sakta,
snart orkar jag inte stå.
ingen ska sakna mig
den dagen jag faller ihop
& inte orkar ta mig upp


---------------------------------------------


Jag har inte känt igen dig senaste tiden, du har varit som en annan människa.
Jag förstår inte varför du gör så här?..varför vi måste bråka?
Jag älskar dig. När jag mådde som värst var det du som sa att jag skulle skita i dom, att jag iallafall hade bra vänner och var älskad.. Att jag hade dig.
Det var bland dom vackraste orden en människa sagt till mig, och du anar inte hur mycket dom betydde. Jag levde på dom orden i flera månader.
Fast vad gör du nu? Jag förstår inte, har jag gjort något? Isåfall, säg det istället för att bara låtsas som att jag inte finns..
Du är en av dom underbaraste personerna i mitt liv, det ska du veta.
Föralltid sa vi, och så ska det bli. 


---------------------------------------------


jag vill va som du.
jag vill göra som du.
jag letar efter tabletter.
jag tvingar mej att vara vaken på natten.
jag tittar på min kniv.
jag slippar min kniv,
drar den sakta mot handleden.
kollar om den är vass nog.
varför?
varför gör jag så?
jag vill va som dig.
jag vill göra som dig.
varför då?
för att jag ser upp till dig. 


---------------------------------------------


Jag saknar dig...
Dina andetag...
Dina hjärtas slag...
Din rena luft du andades...
Allt som hade med dig att göra...
Alla saknar dig...
Alla älskade dig...
Alla utom två..
Men livet gick aldrig vidare...
Knappt ens för mig..
Jag saknar dig så mycket...
Vi saknar dig så mycket....
Men frågan är om dom gör det...
Du kunde levt för våran skull...


Vila i frid... 


---------------------------------------------

...

Av yakio Johansson - 10 juli 2010 02:33

okej .. 

det var fett länge sen jag la upp ett inlägg ..

det är för att jag har flyttat och skit o;

men jaja XD



hej då eller något.

bloggar imon ;D





  


bilder är till tove<3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards