~ 0hmygameb0y ,

Direktlänk till inlägg 24 september 2010

-

Av yakio Johansson - 24 september 2010 21:12

Hon stog där på perrongen
såg tågen gå förbi
helt och hållet fången
i sin egen melankoli

Hon stirra ner på spåren
när tågen gick förbi
och tänkte på de åren
då han ännu varit fri
hon stog där nära kanten
och tågen gick förbi
hade singlat slanten
så skulle det få bli

Hon väntade på nästa
tåg som gick förbi
sen gjorde han sitt bästa
fär att än en gång bli fri 


-------------------------------


Mina ögon kan inte se, av alla tårar jag gråtit.
Mina tårar kan inte falla, för de har torkat ut.
Mina öron kan inte höra, av alla lögner jag hört.
Mina läppar kan inte le, av all skit jag fått ta.
Mina känslor kan inte känna, för de är nedsövda.
Mina lungor kan inte andas, för de är kvävda, ja, punkterade av dig.
Mitt hjärta kan inte slå, för det har brustit, och går inte att lappa ihop.
Jag kan inte leva, för sveket är så stort att det känns som att jag är sliten isär. 


----------------------------------------




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av yakio Johansson - 14 oktober 2010 18:52

Jag skakar jag fryser. Mina tårar rinner ner från mina kinder men ingen verkar märka. Jag vill inte finnas, jag vill inte vara. Vill att alla ska lägga av med sina frågor och tjat. Jag orkar inte mer, allt känns onödigt. Varför finns jag? Jag g...

-''

Av yakio Johansson - 24 september 2010 22:07

får man inte vara sig själv utan att bli retad? måste man vara som alla andra får man inte välja själv?måste man följa strömmen får man inte välja sin egna väg utan att nån ska kommentera ? man kan nästan inte gå ut utan att bli kallad skolkare ,...

:*

Av yakio Johansson - 19 september 2010 11:52


H3H3! det var typ länge sen jag blogga .. JAG SUGER ! inte för att någon läser <.<          bilden har vackraste Sam gjort <3 ...

Av yakio Johansson - 7 september 2010 18:47

begrava huvudet i kuddenså hårt att jag inte kan andasbara för att dölja mina skrik. ...

.

Av yakio Johansson - 2 september 2010 21:27

jag älskar henne, hon är regnbågen i min svartvita värld.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards